دوست داشتن از عشق برتر است

دوست داشتن از عشق برتر است

دوست داشتن از عشق برتر است

 

عشق یک جوشش کور است و پیوندی از سر نابینایی،

 

اما دوست داشتن پیوندی خودآگاه و از روی بصیرت

 

روشن و زلال عشق بیش‌تر از غریزه آب می‌خورد و هر‌چه

 

از غریزه سرزند بی‌ارزش است و دوست داشتن از روح

 

طلوع می‌کند و‌ تا هر جا که یک روح ارتفاع دارد، دوست

داشتن نیز همگام با آن اوج می‌یابد                  دکتر علی شریعتی
 
.



نظرات شما عزیزان:

علیرضا
ساعت13:59---24 خرداد 1393
ههههههههه

prince of persia
ساعت12:16---16 بهمن 1392


برادرم

ابـــرو برداشتنتو تحمل کردم....


ناخـــن بلند کردنتو تحمل کردم....


ماتیــــــک زدنتو تحمل کردم....


سلام عجقم چطول مطولی گفتنتو تحمل کردم ....

.

.

.

.

.

اما میخای بری بیرون نمیدونی چی بپوشیو نمیتونم تحمل کنم


خدا شاهده نمیتونم :|


prince of persia
ساعت20:08---5 بهمن 1392
اوا

prince of persia
ساعت21:16---30 دی 1392
خوشمان امد
پاسخ: ممنون ک ب وبلاگم سرزدی لطف کردی


prince of persia
ساعت21:15---30 دی 1392
عشق از هر چيزي فكر كني الا از دوست داشتن خخخخخخخخخ
پاسخ:اره والا همینطوریم شده هههه


prince of persia
ساعت12:33---16 آذر 1392
این جریان صورته رو فکر نکنم چی بشه ولی چشم این کارو میکنم
هر چند همه منو دوست دارن عاشقمن میمیرن برام هههههههههه


باران عشق
ساعت23:07---25 شهريور 1392
سلام وبلگت عالی شده عزیزبرات ارزوی موفقیت دارم ابجی گلم

hosein
ساعت10:16---13 شهريور 1392
سلام گلم مرسی از اینکه بم سر زدی منم تو رو لینک کردم!!

hosein
ساعت13:40---12 شهريور 1392
سلام وب جالبی دارین خوشحال میشم به وب منم سربزنین و لینکم کنین که راحت تر بتونیم به هم سر بزنیم

hoseinandsaman.loxblog.com

منتظر نظرتم!!
پاسخ: سلاممم اوکی میایم به هم سرمیزنیم لینک شدی داداشی تو هم بلینک


حمید
ساعت11:26---10 مرداد 1392
ارزش قلب{♥} به عشــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــ-ق

وارزش سخن به صداقت!!

ارزش چشم به پاکـــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــی

وارزش دست به باری!!

ارزش قدم به برداشتــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــن

وارزش دوست به وفای اوست (!)


elham
ساعت23:58---24 تير 1392
سلام فدات من لینکت کردم توام لینکم کن مرسی که به وبم سر زدی

تارا
ساعت12:17---20 تير 1392
دوست خوبم مرسی که به وب من اومدی

سعید
ساعت20:59---22 خرداد 1392
چه کنیم اجی.این قلبا چه باحالن
پاسخ: هههههه اره خوشگلن


سعید
ساعت20:58---22 خرداد 1392
یادم نبود اگه بلوگفا بشم تورو نمیتونم لینک کنم هق هق هق

سعید
ساعت10:53---20 خرداد 1392
سلاممممممممممممم ابجی دلم تگیده برات خوبی خوشی؟؟؟؟؟پاسخ: سلامممممممممممممممم خوبی داداشی؟ منم دلم برات تنگ شده ممنون ک سرزدی به وبلاگم بهم سربزن ههههه خوشحال میشم

آرزو
ساعت15:36---7 خرداد 1392
سلام.وبلاگت توپه.من لینکت میکنم،توهم اگه خواستی منو لینک کن

باران عشق...
ساعت22:21---4 خرداد 1392
اي سرنوشت! هستي من در نبرد توست
بر من ببخش زندگي جاودانه را!
منشين كه دست مرگ ز بندم رها كند
محكم بزن به شانة من تازيانه را!


باران عشق...
ساعت22:19---4 خرداد 1392
ساده میشه کسی را دوست داشت
ساده میشه عاشق کسی شد
ساده میشه تو چشمای کسی با عشق نگاه کنی
ساده میشه بهش بگی بهش نیاز داری
ساده میشه بگی اگه کنارت نباشه دیگه خودت نیستی
ساده میشه خیلی حرفا را زد اما نمیدونم چرا ساده نمیشه باور کرد
نمیدونم چرا برای هر باوری قسم نیازه
نمیدونم چرارسم ادما شده باور کردن حرف هم دیگه با چشم گفتن

فکر میکردم عشق نزدیک شدن قلباست
فکر میکردم عشق یعنی اینکه بعد اون نتونی نفس بکشی
فکر میکردم میشه ساده عاشق بود .. میشه ساده از نداشتنش بترسی
خیلی دلم گرفته..
بغض عجیبی دارم
نمیدونم چرا خدا داره سخت ازم ازمون این عشق را میگیره؟؟
خیلی خسته ام... خیلی دلم میخواد اروم بخوابم
خیلی دلم میخواد سردی تنم را آغوش خاک گرم کنم
کاش خدا میدونست جهنم تر از این دنیا جهنمی نیست
نه تحمل نبودنش را دارم نه توان توبه شکستن..
خدای من
من میترسم..ارومم میکنی


باران عشق...
ساعت22:14---4 خرداد 1392
وقتی که من عاشقش بودم اون پیشم نبود.

حالا که اون عاشقم شده من دیگه نیستم.



حالا فهمیدم چرا اول قصه میگن یکی بود یکی نبود...



گه 3 ثانیه به آخر عمرم باقی مونده باشه:

ثانیه اول نگات میکنم

ثانیه دومش صدات میکنم

ولی ثانیه سوم گریم میگیره چون نتونستم

بهت بگم دوستت دارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 19 ارديبهشت 1398برچسب:, ] [ 12:23 ] [ masuomeh_sh...baran jo0o0o0n ] [ ]